DRUŠTVENA ODGOVORNOST KAO SUŠTINA STRATEGIJE ORGANIZACIJE

O OBUCI

Obuka pruža znanja o suštini društveno odgovornog poslovanja, koristeći strateški pristup i standard ISO 26000. Obuka se preporučuje predstavnicima najvišeg nivoa upravljanja u organizacijama koje su suštinski zainteresovane za unapređenje društvene odgovornosti.

Cilj obuke je da omogući polaznicima podizanje nivoa znanja iz strateškog upravljanja organizacijom, kao i razumevanje društvene odgovornosti u svetlu zahteva međunarodnih standarda i u cilju održivog poslovanja u budućnosti. Takođe, da stvori mogućnost za unapređenje sistema menadžmenta i povezivanje sa strategijom organizacije kao u svom fokusu ima održivo poslovanje.

Po završetku obuke, polaznici stiču mogućnost da:

  • Praktično primene društvenu odgovornost kao suštinu strategije organizacije;
  • Korsite alate i tehnike za povezivanje strategije sa operativnim aktivnostima.

 

  • Uvod u standard društvene odgovornosti ISO 26000;
  • Razumevanje elemenata standarda ISO 26000;
  • Pokretači društvene odgovornosti, značaj standarda i benefiti za organizacije;
  • Zahtevi standarda: tumačenje, praktična implementacija zahteva standarda u sistem menadžmenta;
  • Osnovni koncepti i pozadina o socijalnom skladu u lancu snabdevanja društvene odgovornosti;
  • Osnovi strategije;
  • Modeli strateške analize;
  • Održivi Balanced Scorecard (SBSC);
  • Usklađivanje strategije i društvene odgovornosti.

Zainteresovani ste za ovu obuku?