Sistem menadžmenta kvaliteta – ISO 9001 pruža okvir i set principa koji obezbeđuju da organizacija uzme u razmatranje sve interne i eksterne uticaje na sistem, ali fokusirajući se kvalitet proizvoda ili usluge koji isporučujete, uključujući rizike u vezi sa dobavljačima, sirovinama, resursima, zakonodavstvom i logistikom.
O ISO 9001
Obezbeđuje da organizacija redovno skenira svoju okolinu kako bi uvidela koji rizici predstavljaju pretnju za poslovanje, kako bi rukovodstvo moglo da preduzme mere ublažavanja i predupredi ih. Dakle, implementacija ISO 9001 pruža osnovu za efikasne i efektivne procese, podržane pravim ljudima koji isporučuju proizvod ili uslugu optimalnog nivoa kvaliteta.
- Implementaciju i integraciju zahteva ISO 9001 u sistem organizacije;
- Optimizovanu uslugu u skladu sa potrebama organizacije;
- Kompetentne eksperte koji postaju deo vaše organizacije
- Podršku u sprovođenju internih provera, preispitivanja od strane rukovodstva, eksternih audita
- Snimanje stanja;
- Definisanje akcionog plana;
- Sprovođenje akcionog plana;
- Upravljanje projektom u agilnom okruženju;
- Sprovođenje internog audita;
- Obuka zaposlenih;
- Podrška pri sprovođenju preispitivanja od strane rukovodstva